luni, 31 decembrie 2012

I. tin minte, eram tineri si prosti...eram si nu eram...ne uram si nu ne uram...ambii ca doua diamante sclipeam si nu sclipeam...emotii, trairi,sentimente, aberatii fel de fel...

II. eram tineri si impulsivi, tu -cu mai multa intelepciune...aveai tupeul sa ma lasi in pace...eu nu vroiam.

III. eram ca doi anonimi unul pentru altul cind soarta ne-a despartit...

IV. ca doi anonimi eram cind ne-am reintilnit, si, paradox...iar ne-am despartit-pentru ca nu mai aveam nimic a ne spune..

V. chiar in aceste banale conditii ramii cea mai solida din amintirile mele, dar si cea mai frumoasa...

VI. inca mai sper la un viitor pentru noi, si, astept...

VII. in mine traieste speranta de-a scrie , macar odata in viata , un happy end , unul nevisat, ornat cu stropi de realitate...

VIII. nu vreau chestii complicate de la tine, nu vreau verigheta,copii, si malaiuri din felul asta-vreau sa te iubesc, odata, si sa mor...vreau sa fii ultima mea dragoste...

IX. sufletele noastre au o chimie comuna-ne iubim , sau mai bine spus ne-am iubit, ambii fara sa stim si-am cazut , sub lovitura orgoliului la care nu vom renunta niciodata...

X. te iubesc, si voi uita pe data, te iubesc- o spun prima , si ultima data...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu