duminică, 22 iulie 2012


Adormean linga privirea ta
Si simteam ca fur
Partea ta de cer
Si partea ta de plamin ,
Asa, ca un adaos dulce
La suflarile mele calde
Sa- mi fie mie  bine
Si tie sa-ti fie rau…
Eram si nu eram in aceiasi clipa
Visam si nu visam in acelasi somn,
Mai mult sau mai putin ca tine
Era cit pe ce sa  zbor.

Cind lumile tale se prabusise,
Eu  singeram  sub tortura
Luminii de la balcon.
Cind ceara din tine inca nu se topise
Eu speram din nou sa adorm.

 Pe o bolta plina de stele
Eu cautam o singura stea,
Este cea care ma ineaca
In spaima si este a ta.

Luminile care dor se uita
Si ceara se intareste
Si cerul se inegreste
Ramine numai privirea ta
Cea care dulce ma urmareste
Pina cind din vizorul umbrelor
Pur si simplu voi disparea.
Autor: Veringa V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu