marți, 30 iulie 2013

..................................

Iubirea noi,
N-am învățat-o la școală 
Ca o regulă de gramatică simplă
Și nici în biblioteci
N-am tocit-o 
Ca doi pasionați de cunoaștere
Aflați la primul sărut...

Iubirea noi,
Prin filme, romane
Și alte locuri banale
N-am căutat-o
Și nici prin găuri de lumină fină
Îmbibate cu miros de vise frumoase...

Iubirea noi,
În suflet n-am purtat-o
Cum poartă caraghios
Fiecare lucru după sine
O umbră ciudată...

Neavînd un sentiment
Suficient de puternic
Să ne lege,
Ne-am legat cu sfoară
De teamă să nu rămînem
Mai singuri
Ca ultima frunză în toamnă
Iată de ce,
În loc a iubi,
Știm doar a ne suporta
La fel cum suportă gîndul
Greutatea tristeții sale...

Tu pe o bancă în parc
Probabil c-o țigară-n mînă,
Eu într-o cafenea unde se ascultă Jazz
Visăm libertatea:
Tu- liber de mine
Eu- liberă de tine
Și credem ambii
Că libertate mai dulce nu există...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu