marți, 26 iulie 2011

Discursul eului interior

Intensa voluptate a mortiii
Traita si apoi retraita in clipe de eter
Cadavre arhicunoscute
Adunate vracuri
La culmile unor munti vrajmasi
Suflarilor mele uscate
Un corp votiv arzind inocent
Pe un rug vulgar amplasat
Inr-un oras medieval...
Suferinti absurde si totusi profunde
Care strabat vremile si ma urmaresc
Indiferent de epoca care vreau
Sa-mi iau azil existential...

Fapturi vorace care se nutresc
Cu nefericiri straine
Fapturi care zi de zi cu coltii lor
De diamant putrezit
Imi ciopirtesc carnea pina la singe...

Si unicul lucru la care pot sa visez
E sa fac intr-o buna zi cari
Tocmai si de aia maninc
Des zaharicale...

Si cind ma gindesc , esti doar o iapa
Careia i-am pus chiar eu zabala sa o pot conduce
Oh,viata zaluda cu priviri dezaxate
Nu cer decit un streang si un sapun
Vreau sa-mi spinzur memoria
S-o las sa atirne  de un stilp
Si apoi sa devin trambulina.....
Si cind ma gindesc citi cu vorbe grele
Ar incerca sa sara peste mine
Si daca nu eu macar altii sa ramina fericiti....

Intensa voluptate a mortii
Traita si apoi retraita
In clipe de eter...

Tamtamuri sclipitoare
Talmuduri invechite
Si biblii si coranuri
Adunate la un loc-
Reguli depasite
Forme de gindire si de viata
Absolut inchistate
Si inca simt istoria
Cum va apasa...
Ne apasa.
Si ma doare ca toate acestea se petrec
Absolut inutil, si fiecare clipa
Care vine sau care trece e inutila si ea
Ba mai mult, e cruda si rece...

Fuste si rochii de tafta
Care nu le port caci ma tem
De teroarea inchizitiei contemporane
Cristalizata in fond,
Prin activitatea monstruasa
A opiniei publice
Care nu ma pasioneaza si nu ma interfluideaza
Dar mai mult ca sigur ma doare...

Un talmes balmes de talismane
Purtatoare de ghinion
Si mazohisti ce-si taie gitul pentru ele
Si de-as avea radacini as creste...

Si de-as avea ace as fi ceasornic
Si cu buna intentie as sta locului
Si numai pentru voi,
S-aveti timp de a  negocia
Pretul fiecarei lacrimi
Si a fiecarui zimbet...

Si gind ma gindesc,
Ati realizat pina si un diamant
Din parul lui Bethoven,
Dar n-ati realizat un leac
Pentru durerile de rinichi
Si de stomac...

Si ati lansat rachete,
Premiere de film
Ati lansat zvonuri,
Dar n-ati lansat ingeri
Fie ei macar si artificiali...

Si ati produs cauciucuri
Polietilena, lacuri de unghii
Acetona si creme parfumate
Dar n-ati produs nicicind roua
Si spirite curate
Iar eu,
Traiesc printre voi
Si sunt ca voi.

Ati capturat nemaivazute fiare
Nemaivazuti monstri ori criminali
Dar n-ati capturat nicicind
Libertatea insasi, si,
Si daca as vrea sa fug de voi,
As sti ca n-am unde...

"N-am planuri,
Am doar sclipiri de teama,
Ca mai exista
O viata dincolo de moarte."
Autor: Veringa Victoria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu